Skoči na glavno vsebino

Evropska zveza za vajeništvo EAfA

Evropska zveza za vajeništvo EAfA (European Alliance for Apprenticeships)

2021-

Projekti |

Evropska zveza za vajeništvo EAfA (European Alliance for Apprenticeships), ki deluje pod okriljem Evropske komisije, je bila ustanovljena leta 2013, s skupno deklaracijo Evropske komisije, Sveta EU in ostalih deležnikov, s ciljem izboljšati kakovost vajeništva v EU.

Poleg nacionalnih vlad so člani zveze EAfA tudi šole, univerze, podjetja, gospodarske in obrtne zbornice, mladinske in neprofitne organizacije, regionalne in lokalne uprave, socialni partnerji, strokovne službe in mreže, pa tudi raziskovalni inštituti in možganski trusti.

Logo EAfA
Logo EC

Zveza EAfA si prizadeva za:

  • kakovostno in transparentno izvajanje vajeništva,
  • povečanje števila vajencev in vajeniških programov,
  • krepitev podobe vajeništva kot oblike izobraževalnega programa,
  • evropsko mobilnost vajencev v času izobraževanja in usposabljanja.

Evropska zveza za vajeništvo EAfA je platforma za izmenjavo izkušenj in primerov dobrih praks. Članom omogoča:

  • najti partnerje (mreženje),
  • promocijo dogodkov in aktivnosti,
  • razvijati nove zamisli in dejavnosti,
  • dostop do aktualnih informacij in orodij za izvajanje vajeništva.

Zveza je namenjena vsem državam članicam EU, Efte in državam kandidatkam ter zainteresiranim stranem iz teh držav z namenom, da sodelujejo in izboljšajo kakovost v okviru izvajanja vajeniških programov. Skupaj z Evropskim centrom za poklicno usposabljanje Cedefop in Evropsko fundacijo za usposabljanje (ETF), ki zagotavljata strateško strokovno podporo v okviru mreženja, sodelovanja in izmenjave dobrih praks, zveza EAfA v enaki meri prispeva k ozaveščanju o koristih vajeništva.

Šolski center Škofja Loka – Srednja šola za strojništvo, Srednja šola za lesarstvo in Višja strokovna šola – je postal član evropske zveze za vajeništvo EAfA v mesecu marcu 2021. V okviru zveze bomo lahko sodelovali s šolami in podjetji, izmenjali izkušnje in primere dobrih praks ter sledili smernicam EU za izvajanje kvalitetnega, transparentnega in učinkovitega vajeništva. Dijaki vajenci bodo imeli možnost opravljanja prakse v tujih podjetjih in zagotovljeno jim bo kvalitetno izvajanje vajeniškega programa, čemur smo se tudi zavezali z včlanitvijo v zvezo EAfA.

Informacije:

Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si | EAfA – ŠC Škofja Loka

Ivan Mavri | ivan.mavri@scsl.si | vajeništvo – SŠS

Bojan Drobnič | bojan.drobnic@scsl.si | vajeništvo – SŠL

Dogajanje 

Foundry Sterling OT3

Foundry Sterling OT3

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

NOvo novo vovo ai

NOvo novo vovo ai

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Vaja kar tako

Vaja kar tako

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Gallery lightbox

Gallery lightbox

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Erasmus+: K2 VACIDE

Erasmus+: KA2 VACIDE – Vocational Action Competence in Digital Environments

2020-

Projekti |

Namen in cilji projekta

Učenje na delovnem mestu – povečati sodelovanje med podjetji in šolami ter usposobiti 60 učiteljev in 75 dijakov/vajencev na področjih digitalizacije in jih tako pripraviti na hitre spremembe v proizvodnih procesih in na poklice prihodnosti.
Projekt “VACIDE – poklicne kompetence v digitalnih okoljih” zasleduje naslednje cilje s poudarkom na proizvodni industriji:
1. Mala in srednje velika podjetja oziroma organizacije vključene v ta projekt, s pomočjo preizkušenih orodij, na didaktično pravilen način razvijajo digitalne spretnosti vajencev na področju elektrotehnike (Nemčija), strojništva (Slovenija) in komercialnih ved (Italija).
2. Partnerji in pridruženi partnerji v projektu – podjetja, poklicne šole, centri za poklicno usposabljanje, univerze, kompetenčni centri – sodelujejo pri uporabi digitalnih orodij za učenje.
3. Pripravniki/vajenci uporabljajo možnosti učenja za digitalizacijo, ki jih nudijo učna mesta vajeniškega poklicnega usposabljanja in jih je razvilo partnerstvo “VACIDE” v t. i. strokovna področja.
4. Izobraževalno osebje na učnih mestih za poklicno izobraževanje in usposabljanje lahko digitalne medije uporablja na didaktično primeren način, hkrati pa zagotavlja varnost podatkov in informacij, samostojno ustvarja digitalne vsebine in jih deli z drugimi skupinami uporabnikov.

Leto: 2020
Program: Erasmus+ KA202 – strateška partnerstva na področju inovacij in izmenjav dobrih praks
Referenčna številka: 2020-1-DE02-KA202-007743
Začetek projekta: 1. 10. 2020
Zaključek projekta: 31. 3. 2023
Trajanje projekta: 30 mesecev
Izdelek projekta VACIDE: Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju.

Dogajanje v projektu

Foundry Sterling OT3

Foundry Sterling OT3

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

NOvo novo vovo ai

NOvo novo vovo ai

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Vaja kar tako

Vaja kar tako

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Gallery lightbox

Gallery lightbox

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Erasmus+: KA202 VACIDE

Erasmus+: KA202 VACIDE – Vocational Action Competence in Digital Environments

Erasmus+: KA202 VACIDE – Poklicne kompetence v digitalnih okoljih

2020-

Projekti |

Opis projekta

Projekt “VACIDE – poklicne kompetence v digitalnih okoljih” je projekt strateških partnerstev na področju inovacij in izmenjav dobrih praks, ki ga partnerske organizacije VHS Bildungswerk GmbH in GEBIFO iz Nemčije, Eurocultura iz Italije in ŠC Škofja Loka iz Slovenije izvajamo v okviru programa Erasmus+. Poudarek in cilj projekta je učenje na delovnem mestu in s tem  krepitev sodelovanja med izobraževalnimi inštitucijami in podjetji na področju procesov digitalizacije, vse to pa bo pripomoglo, da bodo mladi bolje pripravljeni na izzive in hitre spremembe v proizvodnih procesih ter na poklice prihodnosti ob vstopu na trg dela.

Projekt VACIDE sledi naslednjim ciljem s poudarkom na  proizvodni industriji:  

1. Mala in srednje velika podjetja oziroma organizacije, vključene v ta projekt, s pomočjo preizkušenih orodij na didaktično pravilen način razvijajo digitalne spretnosti dijakov, vajencev in študentov na področju elektrotehnike (Nemčija), strojništva (Slovenija) in komercialnih ved (Italija).

2. Partnerji in pridruženi partnerji v projektu – podjetja, poklicne in strokovne šole, centri za poklicno usposabljanje, univerze, kompetenčni centri – sodelujejo pri uporabi digitalnih orodij za učenje.

3. Pripravniki – dijaki, vajenci in študenti – se usposabljajo na področju procesov digitalizacije na učnih mestih, ki jih bodo razvili partnerji projekta “VACIDE” v t. i. strokovna področja.

4. Izobraževalno osebje na učnih mestih za poklicno izobraževanje in usposabljanje lahko uporablja digitalne medije na didaktično primeren način, hkrati pa zagotavlja varnost podatkov in informacij, samostojno ustvarja digitalne vsebine in jih deli z drugimi skupinami uporabnikov.

S projektnimi partnerji iz različnih izobraževalnih okolij – učnih mest bomo izvajali naslednje dejavnosti za podporo malim in srednje velikim podjetjem pri digitalni preobrazbi:
– razvoj projektov usposabljanja za poučevanje osnovnih digitalnih veščin,
– usposabljanje učnega osebja za oblikovanje izobraževalnih projektov,
– zasnova in preizkušanje področja digitalnega sodelovanja za podporo sodelovanju na učnih mestih,
– podpora malim in srednjim podjetjem v učni kulturi, usmerjeni v izmenjavo/mobilnost kadrov,
– zagotavljanje digitalnih, za industrijo specifičnih učnih ponudb v različnih oblikah,
– zasnova in preizkušanje delavnic za spodbujanje medijsko-pedagoške usposobljenosti učiteljev.

Dejavnosti temeljijo na konkretnih predhodnih izkušnjah in potrebah vključenih partnerjev.

Osnovni podatki

Leto: 2020
Program: Erasmus+ KA202
Referenčna številka: 2020-1-DE02-KA202-007743
Začetek projekta: 1. 10. 2020
Zaključek projekta: 31. 3. 2023
Trajanje projekta: 30 mesecev
Koordinator projekta: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

Zadolžitve

VHS Bildungswerk GmbH – elektrotehnika

ŠC Škofja Loka – strojništvo

Eurocultura – komerciala

GEBIFO – spremljava izvajanja projekta in svetovanje

Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju

Izdelek projekta: Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju

 

 

Partnerji v projektu

VHS-Bildungswerk GmbH (Gotha, Nemčija) - koordinator projekta

VHS-Bildungswerk GmbH je ponudnik izobraževalnih storitev na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (elektrotehnika, strojništvo in mehatronika). Poudarek izobraževanj je na strokovnem usposabljanju  in nadaljnjem izobraževanju mladih, zaposlenih in iskalcev zaposlitve. Glavna dejavnost podjetja je usposabljanje vajencev za podjetja v Turingiji in ostalih regijah. V podjetju je skupno približno 650 zaposlenih, od tega 125 v podružnici v Turingiji.

V mesecu februarju 2020 so v podružnici podjetja v mestu Mühlhausen sprejeli tri naše dijake 4. letnika programa PTI na tritedensko CNC-izobraževanje v okviru programa Erasmus+ in projekta Usposabljanje v tujini bogati II. V letu 2019 sta bila v okviru projekta Usposabljanje v tujini bogati I v podjetju na enotedenski praksi dva dijaka 5. letnika PTI. Od takrat sodelujemo s podjetjem in na tej osnovi je nastalo tudi naše partnerstvo v projektu VACIDE.

GEBIFO (Berlin, NEM)

GEBIFO je inštitut za raziskave, svetovanje in razvoj na področju poklicnega izobraževanja; ustanovljen je bil leta 1993 in ima sedež v Berlinu. S strokovnim znanjem na področju raziskav in izvajanja projektov poslovna področja inštituta vključujejo:

– načrtovanje, pripravo, izvajanje in ocenjevanje projektov za poklicno izobraževanje,

– storitve svetovanja, usposabljanja, raziskovanja in inovacij na področju poklicnega izobraževanja, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih prenosov v izobraževalnem sektorju.

GEBIFO podpira tudi mala in srednje velika podjetja pri podjetniškem usposabljanju in nadaljnjem izobraževanju njihovega osebja.

Eurocultura (Vicenza, ITA)

Eurocultura, ustanovljena l. 1993, je organizacija za raziskave, usposabljanje in karierno svetovanje s sedežem v Vicenzi v Italiji. Ključne kompetence organizacije so povezane predvsem s trgom dela in vprašanji usposabljanja.  Projekti in dejavnosti partnerske organizacije so namenjeni izboljšanju zaposljivosti ljudi z usposabljanjem in dragocenimi delovnimi izkušnjami v tujini, spodbujanju podjetništva, spodbujanju mednarodne mobilnosti dijakov in študentov ter delavcev, preprečevanju in boju proti rasizmu in predsodkom, rasti uporabe novih tehnologij v učnih dejavnostih.

ŠC Škofja Loka (SLO)

V okviru projekta in partnerstva VACIDE je ŠC Škofja Loka – Srednja šola za strojništvo in Višja strokovna šola – edina organizacija, ki izvaja izobraževanje in usposabljanje v obliki formalnega srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja. S sodelovanjem po vertikali – Srednja šola za strojništvo, Višja strokovna šola in MIC – bomo doprinesli projektu dodano vrednost, saj bomo vključili v izvajanje projekta tako dijake in profesorje kot tudi študente in predavatelje obeh šol, vključno z vodjem MIC-a.

Dogajanje

Foundry Sterling OT3

Foundry Sterling OT3

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

NOvo novo vovo ai

NOvo novo vovo ai

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Vaja kar tako

Vaja kar tako

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Gallery lightbox

Gallery lightbox

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

SloveniaSkills in EuroSkills

SloveniaSkills in EuroSkills

Slovenija na tekmovanjih sodeluje od leta 2008.

SloveniaSkills je sistem tekmovanj v poklicnih spretnostih na državni ravni, uspeh na teh tekmovanjih pa omogoča udeležbo na tekmovanju EuroSkills. Slovenija od leta 2010 tudi sama organizira nacionalna tekmovanja za mlade strokovnjake – SloveniaSkills. Do sedaj so ta potekala v okviru sejma izobraževanja Informativa, ki letno privabi več kot 25.000 obiskovalcev, kar je pripomoglo k učinkoviti promociji posameznih poklicev ter poklicnega in strokovnega izobraževanja.

Tekmovanje ima več pomembnih učinkov. Je kovnica mladih talentiranih strokovnjakov, ki si že s samo udeležbo na tekmovanju povečajo možnosti za zaposlitev, priložnost za izobraževalce, da sledijo najnovejšim trendom v gospodarstvu in priložnost za delodajalce, da spoznajo morebitne bodoče zaposlene, ki bi lahko bili nosilci razvoja v njihovih podjetjih.

Mladi talenti se na nacionalnem tekmovanju SloveniaSkills pomerijo v 10 različnih panogah: aranžerstvu, cvetličarstvu, IKT, kamnoseštvu, mehatroniki, kuharstvu, slikopleskarstvu, strežbi, pohištvenem in stavbnem mizarstvu. Zmagovalci SloveniaSkills se uvrstijo na tekmovanje EUROSKILLS.

EuroSkills je prestižno evropsko tekmovanje mladih strokovnjakov, starih med 18 in 25 let, ki vsaki dve leti v drugem evropskem mestu tekmujejo v poklicnih spretnostih v več kot 40 različnih poklicih. Udeležba na EuroSkills omogoča mladim talentom enkratno izkušnjo in pridobitev znanja, da postanejo najboljši v svojem poklicu. Ta edinstveni dogodek podpira sodelovanje mladih, izobraževanja in gospodarstva ter vlad posameznih držav. Prispeva h kvalitetni pripravi mladih strokovnjakov za poklice prihodnosti.

Tekmovanja EuroSkills so sijajen način promocije poklicev in poklicnega izobraževanja, saj se na njem predstavijo izvrstni mladi strokovnjaki. S prikazom svoje odličnosti navdušujejo mlajše obiskovalce in jih spodbudijo k premisleku glede izbire poklicne kariere in svoje prihodnosti. Tovrstna tekmovanja imajo ne le obsežen informativni značaj, ampak tudi značaj prestižnosti. Oboje ima pozitiven učinek na ugled posameznih poklicev kot tudi na ugled celotnega poklicnega in strokovnega izobraževanja.

Koordinator projekta: Aleš Malnarič

 

Ni zadetkov

Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.

Erasmus+ 2014-2020 za študente

Erasmus+ za študente

2014-2020

Splošno o programu Erasmus+

Program Erasmus+ je nov program za obdobje 2014-2020, ki podpira aktivnosti na področju izobraževanja, usposabljanja, mladih in športa v vseh sektorjih vseživljenjskega učenja (šolsko izobraževanje, visoko šolstvo, nadaljnje izobraževanje, aktivnosti mladih itd.).

V programu Erasmus+ lahko sodeluje 28 članic Evropske unije, države Efte/EGP (Islandija, Liechtenstein in Norveška), države kandidatke EU (Turčija, nekdanja jugoslovanska republika Makedonija in švicarska konfederacija).

Vrste mobilnosti

– Mobilnost študentov z namenom študij in praktičnega usposabljanja
– Mobilnost zaposlenih z namenom poučevanja in usposabljanja

Več: erasmus-plus-programme-guide_en.pdf (pdf, 4.4MB)

FAQ v dokumentu: students-questions-answers_en.pdf (pdf, 199KB)

Koordinator

Aleksander Kustecaleksander.kustec@scsl.si

    Cilji mobilnosti

    Ključni ukrep 1 (KU1) je ukrep za učno mobilnost posameznikov, s katero želimo do leta 2020 doseči mobilnost pri 20% študentov terciarnega izobraževanja. Mobilnost naj bi pripomogla k dvigu kakovosti poučevanja in učenja in predstavljala izziv za spremembe in internacionalizacijo visokošolskih institucij.

    Ključni ukrep 1 vsebuje  še skupne magistrske študije in dogodke velikega obsega Evropske  prostovoljske službe.

    Cilji mobilnosti so:

    • izboljšanje učnih kompetenc,
    • povečanje zaposljivosti in možnosti zaposlitve,
    • povečanje iniciativnosti in podjetništva,
    • povečanje samozavesti in samospoštovanja,
    • izboljšanje jezikovnih sposobnosti,
    • povečanje medkulturne zavesti,
    • aktivnejše sodelovanje v družbi,
    • boljše poznavanje EU projektov in EU vrednot,
    • povečanje motiviranosti za nadaljnje izobraževanje( formalno in neformalno) in usposabljanje po opravljeni mobilnosti.

    Podatki

    Akreditacijska številka Šolskega centra Škofja Loka za program Erasmus+
    262936-LA-1-2014-1-SI-E4AKA1-ECHE

    PIC koda
    949642805

    Erasmus identifikacijska koda
    SI SKOFJAL01

    ECHE Erasmus univerzitetna listina 2014 – 2020

    Dogajanje v projektu

    Praktično izobraževanje v mizarski delavnici Moors Interieur BVBA

    Ohranjanje stavbne dediščine v Angliji

    Usposabljanje v restavratorski delavnici v Nemčiji

    Praktično usposabljanje v mizarskem podjetju Traar

    Usposabljanje v podjetju CAD+T

    Usposabljanje v podjetju WETO

    Dostopnost