Ni zadetkov
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
V Sloveniji in na Hrvaškem smo priča številnim rušitvam zapuščenih, a še vedno kakovostnih stavb, nekaterih tudi spomeniško zaščitenih. Arhitekturna stroka si prizadeva ozavestiti laično javnost o pomenu arhitekturne kulturne dediščine, da bi ohranili zanamcem ne samo spomenike, ki so zaščiteni, ampak tudi primere stavb, ki so kakovostne. Zato projekt s svojimi aktivnostmi dijakom srednjih poklicnih šol odstira svet arhitekture in oblikovanja ter jih opolnomoči v znanju, da bodo znali ceniti in pravilno vrednotiti stavbno dediščino, ločevati kakovostne primere od manj kakovostnih. Aktivnosti, zasnovane po metodi izkustvenega učenja, bodo dijakom pomagale tudi na polju zaposlovanja, saj bodo z novim znanjem in zavedanjem lahko našli nišo – obnova stavbne dediščine – v svojem poklicu. Aktivnosti jih bodo tudi spodbudile k večji povezovalnosti med strokami, tokrat z arhitekturno oblikovalsko.
Po izčrpnem delu na projektu, ki deluje pod okriljem Centra arhitekture Slovenije, smo v sodelovanju z ostalimi sodelujočimi v projektu izdali priročnik Po poteh lesa v arhitekturi. Priročnik je namenjen spoznavanju arhitekture v lesu in ga priporočamo vsem, ki želijo po poteh kakovostne lesene arhitekture v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem.
Sodelujoči:
– Center arhitekture Slovenije
– Bilding Kunst und Architekturschule fur Kinder und Jugendliche iz Innsbrucka
– Fakulteta za arhitekturo (Arhitektonski fakultet) iz Zagreba
– Srednja šola za lesarstvo – Šolski center Škofja Loka
– Gozdarska in lesarska šola iz Karlovca (Šumarska i drvodjeljska škola Karlovac)
Cilji projekta:
– Razvoj veščin in kompetenc na področju arhitekture, interierja in oblikovanja so nujno potrebne za uspešnejše delovanje strokovnjakov na področju lesne stroke na visokem kakovostnem nivoju. Povezovanje strok dviga kakovost projektov, saj je v delo vključeno več znanja iz različnih strok. Nove veščine in zavedanje pomena kakovostnega načrtovanja bodo dijakom, ki bodo udeleženi v projektu, omogočile direkten vpogled v drugo stroko in zvišanje njihove lastne vrednosti, saj bodo lahko to znanje unovčili v svojem profesionalnem delu.
– Projekt bo vključenim dijakom dal znanja, ki jih drugi dijaki ne prejmejo, in zato bo njihova vrednost na trgu delovne sile večja.
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
Dnevi evropske kulturne dediščine potekajo že več desetletij, naša šola pa se je pridružila mnogoštevilni evropski družini različnih kulturnih organizacij, šol, vrtcev in ljubiteljskih društev leta 2015. Evropska komisija vsako leto razpiše vodilno temo, sodelujoče organizacije pa organizirajo različne aktivnosti, dogodke, razstave in v svoje dogodke vključujejo širšo javnost. Rezultat našega dela se odvije kot pisan festival prireditev septembra in oktobra. Namen Dnevov evropske kulturne dediščine je raziskovanje, ohranjane in oživljanje/doživljanje naše kulturne in naravne dediščine.
Vodilna tema Dnevov evropske kulturne dediščine 2018 je bila KJER PRETEKLOST SREČA PRIHODNOST, na naši šoli pa smo izbrali delovni naslov STARI MOJSTRI NISO BV. Aktivnost so potekale celo leto, vključenih pa je bilo več kot 50 dijakov, ki so raziskovali stare lesene izdelke in spoznavali delo priznanih oblikovalcev lesenega pohištva. Načrtovali in izdelali so nekaj replik pohištva znanih oblikovalcev, nato pa so se poigravali z idejami in asociacijami na oblikovane izdelke starih mojstrov. Tako je nastalo v šolskih delavnicah nekaj replik in serija sedežnega pohištva, ki se je poigravala z vodilno idejo stola Steltman nizozemskega oblikovalca Gerrita Rietvelda.
Katalog izdelkov 2020
Povabilo k ustvarjanju z lesom
Srednja šola za lesarstvo od leta 2017 sodeluje v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT (Inovativna pedagogika 1:1). Cilj projekta je razviti in nadgraditi sodobne pedagoške strategije, ki bodo podpirale in krepile personaliziran in individualiziran pouk ter formativno spremljanje razvoja kompetenc učencev, preko smiselne in sistematične uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije.
Koordinatorica projekta: Irena Prevc Hajdinjak
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.