Skoči na glavno vsebino
Akreditacija Erasmus

Akreditacija Erasmus

Akreditacija Erasmus za področju poklicnega in strokovnega izobraževanja

2022-2027

Projekti |

Šolski center Škofja Loka je na Razpisu Erasmus+ 2021 (EAC/A01/2021) prejel AKREDITACIJO ERASMUS na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja za obdobje 2022 – 2027.

Akreditacija Erasmus je orodje, namenjeno organizacijam, dejavnim na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja, splošnega šolskega izobraževanja ter izobraževanja odraslih, ki želijo vzpostaviti čezmejne izmenjave in sodelovanje.

Podeljena akreditacija Erasmus Šolskemu centru Škofja Loka potrjuje, da smo uspešno pripravili  načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti kot del širših prizadevanj za strateški razvoj naše organizacije.

Tako bomo lahko še uspešneje promovirali program Erasmus+ in našim dijakom ter učiteljem še naprej omogočali kvalitetne strokovne izmenjave z našimi partnerskimi šolami in podjetji v tujini.

Dogajanje v projektu

Foundry Sterling OT3

Foundry Sterling OT3

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

NOvo novo vovo ai

NOvo novo vovo ai

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Erasmus+ KA2 Generation 4C

Erasmus+ KA2 Generation 4C

Erasmus+ KA2 Generation 4C (generacija komunikativnega, kritičnega in kreativnega timskega sodelovanja)

2020-2022

Namen projekta:
Hitro razvijajoča se družba – digitalizacija, nove potrebne veščine v poklicnem izobraževanju v povezavi z učenjem na delovnem mestu – povečati sodelovanje med podjetji in šolami, varstvo okolja in varstvo podatkov, etika in religija ter aktivno državljanstvo Evropejcev.

Udeleženci:
– učitelji,
– dijaki in
– dijaki – begunci

Izdelek:
– droni za namene izobraževanja v šoli
– brošure in skripte v povezavi z zgoraj omenjeno sociološko tematiko

Projekt: Generation 4C (generacija komunikativnega, kritičnega in kreativnega timskega sodelovanja)

Začetek projekta: 1. december 2020

Zaključek projekta: 30. november 2022

Trajanje projekta: 24 mesecev

Koordinator: Europa SPŠ Weiden

Partnerji:
– SŠ TABOR, CZ
– TA SPIŠSKA, SK
– ŠC Škofja Loka, SI
– SŠ OROSLAVJE, HR
– ENAIP, Trst, ITA

Koordinator na ŠC Škofja Loka: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

 

Erasmus+ KA229 Generation 4C

Erasmus+ KA229 Generation 4C

Erasmus+ KA229 Generation 4C (generacija komunikativnega, kritičnega in kreativnega timskega sodelovanja)

2020-2022

Namen projekta:
Hitro razvijajoča se družba – digitalizacija, nove potrebne veščine v poklicnem izobraževanju v povezavi z učenjem na delovnem mestu – povečati sodelovanje med podjetji in šolami, varstvo okolja in varstvo podatkov, etika in religija ter aktivno državljanstvo Evropejcev.

Udeleženci:
– učitelji,
– dijaki in
– dijaki – begunci

Izdelek:
– droni za namene izobraževanja v šoli
– brošure in skripte v povezavi z zgoraj omenjeno sociološko tematiko

Projekt: Generation 4C (generacija komunikativnega, kritičnega in kreativnega timskega sodelovanja)

Začetek projekta: 1. december 2020

Zaključek projekta: 30. november 2022

Trajanje projekta: 24 mesecev

Koordinator: Europa SPŠ Weiden

Partnerji:
– SŠ TABOR, CZ
– TA SPIŠSKA, SK
– ŠC Škofja Loka, SI
– SŠ OROSLAVJE, HR
– ENAIP, Trst, ITA

Koordinator na ŠC Škofja Loka: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

 

Erasmus+: K2 VACIDE

Erasmus+: KA2 VACIDE – Vocational Action Competence in Digital Environments

2020-

Projekti |

Namen in cilji projekta

Učenje na delovnem mestu – povečati sodelovanje med podjetji in šolami ter usposobiti 60 učiteljev in 75 dijakov/vajencev na področjih digitalizacije in jih tako pripraviti na hitre spremembe v proizvodnih procesih in na poklice prihodnosti.
Projekt “VACIDE – poklicne kompetence v digitalnih okoljih” zasleduje naslednje cilje s poudarkom na proizvodni industriji:
1. Mala in srednje velika podjetja oziroma organizacije vključene v ta projekt, s pomočjo preizkušenih orodij, na didaktično pravilen način razvijajo digitalne spretnosti vajencev na področju elektrotehnike (Nemčija), strojništva (Slovenija) in komercialnih ved (Italija).
2. Partnerji in pridruženi partnerji v projektu – podjetja, poklicne šole, centri za poklicno usposabljanje, univerze, kompetenčni centri – sodelujejo pri uporabi digitalnih orodij za učenje.
3. Pripravniki/vajenci uporabljajo možnosti učenja za digitalizacijo, ki jih nudijo učna mesta vajeniškega poklicnega usposabljanja in jih je razvilo partnerstvo “VACIDE” v t. i. strokovna področja.
4. Izobraževalno osebje na učnih mestih za poklicno izobraževanje in usposabljanje lahko digitalne medije uporablja na didaktično primeren način, hkrati pa zagotavlja varnost podatkov in informacij, samostojno ustvarja digitalne vsebine in jih deli z drugimi skupinami uporabnikov.

Leto: 2020
Program: Erasmus+ KA202 – strateška partnerstva na področju inovacij in izmenjav dobrih praks
Referenčna številka: 2020-1-DE02-KA202-007743
Začetek projekta: 1. 10. 2020
Zaključek projekta: 31. 3. 2023
Trajanje projekta: 30 mesecev
Izdelek projekta VACIDE: Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju.

Dogajanje v projektu

Foundry Sterling OT3

Foundry Sterling OT3

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

NOvo novo vovo ai

NOvo novo vovo ai

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Vaja kar tako

Vaja kar tako

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Gallery lightbox

Gallery lightbox

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Erasmus+: KA202 VACIDE

Erasmus+: KA202 VACIDE – Vocational Action Competence in Digital Environments

Erasmus+: KA202 VACIDE – Poklicne kompetence v digitalnih okoljih

2020-

Projekti |

Opis projekta

Projekt “VACIDE – poklicne kompetence v digitalnih okoljih” je projekt strateških partnerstev na področju inovacij in izmenjav dobrih praks, ki ga partnerske organizacije VHS Bildungswerk GmbH in GEBIFO iz Nemčije, Eurocultura iz Italije in ŠC Škofja Loka iz Slovenije izvajamo v okviru programa Erasmus+. Poudarek in cilj projekta je učenje na delovnem mestu in s tem  krepitev sodelovanja med izobraževalnimi inštitucijami in podjetji na področju procesov digitalizacije, vse to pa bo pripomoglo, da bodo mladi bolje pripravljeni na izzive in hitre spremembe v proizvodnih procesih ter na poklice prihodnosti ob vstopu na trg dela.

Projekt VACIDE sledi naslednjim ciljem s poudarkom na  proizvodni industriji:  

1. Mala in srednje velika podjetja oziroma organizacije, vključene v ta projekt, s pomočjo preizkušenih orodij na didaktično pravilen način razvijajo digitalne spretnosti dijakov, vajencev in študentov na področju elektrotehnike (Nemčija), strojništva (Slovenija) in komercialnih ved (Italija).

2. Partnerji in pridruženi partnerji v projektu – podjetja, poklicne in strokovne šole, centri za poklicno usposabljanje, univerze, kompetenčni centri – sodelujejo pri uporabi digitalnih orodij za učenje.

3. Pripravniki – dijaki, vajenci in študenti – se usposabljajo na področju procesov digitalizacije na učnih mestih, ki jih bodo razvili partnerji projekta “VACIDE” v t. i. strokovna področja.

4. Izobraževalno osebje na učnih mestih za poklicno izobraževanje in usposabljanje lahko uporablja digitalne medije na didaktično primeren način, hkrati pa zagotavlja varnost podatkov in informacij, samostojno ustvarja digitalne vsebine in jih deli z drugimi skupinami uporabnikov.

S projektnimi partnerji iz različnih izobraževalnih okolij – učnih mest bomo izvajali naslednje dejavnosti za podporo malim in srednje velikim podjetjem pri digitalni preobrazbi:
– razvoj projektov usposabljanja za poučevanje osnovnih digitalnih veščin,
– usposabljanje učnega osebja za oblikovanje izobraževalnih projektov,
– zasnova in preizkušanje področja digitalnega sodelovanja za podporo sodelovanju na učnih mestih,
– podpora malim in srednjim podjetjem v učni kulturi, usmerjeni v izmenjavo/mobilnost kadrov,
– zagotavljanje digitalnih, za industrijo specifičnih učnih ponudb v različnih oblikah,
– zasnova in preizkušanje delavnic za spodbujanje medijsko-pedagoške usposobljenosti učiteljev.

Dejavnosti temeljijo na konkretnih predhodnih izkušnjah in potrebah vključenih partnerjev.

Osnovni podatki

Leto: 2020
Program: Erasmus+ KA202
Referenčna številka: 2020-1-DE02-KA202-007743
Začetek projekta: 1. 10. 2020
Zaključek projekta: 31. 3. 2023
Trajanje projekta: 30 mesecev
Koordinator projekta: Tadej Gartner | tadej.gartner@scsl.si

Zadolžitve

VHS Bildungswerk GmbH – elektrotehnika

ŠC Škofja Loka – strojništvo

Eurocultura – komerciala

GEBIFO – spremljava izvajanja projekta in svetovanje

Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju

Izdelek projekta: Vadbeni robot za namene izobraževanja v šoli in podjetju

 

 

Partnerji v projektu

VHS-Bildungswerk GmbH (Gotha, Nemčija) - koordinator projekta

VHS-Bildungswerk GmbH je ponudnik izobraževalnih storitev na področju poklicnega izobraževanja in usposabljanja (elektrotehnika, strojništvo in mehatronika). Poudarek izobraževanj je na strokovnem usposabljanju  in nadaljnjem izobraževanju mladih, zaposlenih in iskalcev zaposlitve. Glavna dejavnost podjetja je usposabljanje vajencev za podjetja v Turingiji in ostalih regijah. V podjetju je skupno približno 650 zaposlenih, od tega 125 v podružnici v Turingiji.

V mesecu februarju 2020 so v podružnici podjetja v mestu Mühlhausen sprejeli tri naše dijake 4. letnika programa PTI na tritedensko CNC-izobraževanje v okviru programa Erasmus+ in projekta Usposabljanje v tujini bogati II. V letu 2019 sta bila v okviru projekta Usposabljanje v tujini bogati I v podjetju na enotedenski praksi dva dijaka 5. letnika PTI. Od takrat sodelujemo s podjetjem in na tej osnovi je nastalo tudi naše partnerstvo v projektu VACIDE.

GEBIFO (Berlin, NEM)

GEBIFO je inštitut za raziskave, svetovanje in razvoj na področju poklicnega izobraževanja; ustanovljen je bil leta 1993 in ima sedež v Berlinu. S strokovnim znanjem na področju raziskav in izvajanja projektov poslovna področja inštituta vključujejo:

– načrtovanje, pripravo, izvajanje in ocenjevanje projektov za poklicno izobraževanje,

– storitve svetovanja, usposabljanja, raziskovanja in inovacij na področju poklicnega izobraževanja, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih prenosov v izobraževalnem sektorju.

GEBIFO podpira tudi mala in srednje velika podjetja pri podjetniškem usposabljanju in nadaljnjem izobraževanju njihovega osebja.

Eurocultura (Vicenza, ITA)

Eurocultura, ustanovljena l. 1993, je organizacija za raziskave, usposabljanje in karierno svetovanje s sedežem v Vicenzi v Italiji. Ključne kompetence organizacije so povezane predvsem s trgom dela in vprašanji usposabljanja.  Projekti in dejavnosti partnerske organizacije so namenjeni izboljšanju zaposljivosti ljudi z usposabljanjem in dragocenimi delovnimi izkušnjami v tujini, spodbujanju podjetništva, spodbujanju mednarodne mobilnosti dijakov in študentov ter delavcev, preprečevanju in boju proti rasizmu in predsodkom, rasti uporabe novih tehnologij v učnih dejavnostih.

ŠC Škofja Loka (SLO)

V okviru projekta in partnerstva VACIDE je ŠC Škofja Loka – Srednja šola za strojništvo in Višja strokovna šola – edina organizacija, ki izvaja izobraževanje in usposabljanje v obliki formalnega srednjega poklicnega in strokovnega izobraževanja. S sodelovanjem po vertikali – Srednja šola za strojništvo, Višja strokovna šola in MIC – bomo doprinesli projektu dodano vrednost, saj bomo vključili v izvajanje projekta tako dijake in profesorje kot tudi študente in predavatelje obeh šol, vključno z vodjem MIC-a.

Dogajanje

Foundry Sterling OT3

Foundry Sterling OT3

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

NOvo novo vovo ai

NOvo novo vovo ai

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Vaja kar tako

Vaja kar tako

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Gallery lightbox

Gallery lightbox

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module...

Dostopnost